Sol och ledig 👍 🌞

Lagom tills man blev ledig sĂ„ kom solen 👍 🌞 Bra tajming för en gĂ„ngs skull.
Jobbade i mĂ„ndags 14-22 och det var första gĂ„ngen jag gjorde kvĂ€llen ensam pĂ„ den avdelningen. 
Sjukt nervös men det gick bra 👍
Imorgon Àr det röd dag sÄ Daniel ska sluta lite tidigare i natt. KÀnns bra att att han kommer hem lite tidigare.
Funderade pÄ att Äka till Lesjö imorgon med dÄ det Àr marken dÀr men efter att ha pratat med Daniel nu ikvÀll sÄ stannar vi nog hemma istÀllet.
Jag börjar jobba fredag och sen jobbar jag hela helgen. SĂ„ det kĂ€nns skönt om man kan fĂ„ en heldag med Daniel ❀
Hoppas pÄ sol imorgon med eftersom vi har planerat att grilla.

Idag var jag upp till mamma och pappa. Blev bjuden pĂ„ grillat 👍 Riktigt gott och mysigt 😁

Nej nu ska jag fortsĂ€tta att titta pĂ„ Greys 😁 

See ya ✌


Kommentera inlÀgget hÀr :