Måndag 👍

Första arbetsdagen avklarad efter min sjukskrivning 👍

Den gick så där. Trött och ont i hela kroppen och så tror jag att jag har fått magkatarr 😏
Aldrig haft det förut men ont i magen gör det i iallafall 👎
Hade väl hoppats på en lugn dag men den har varit stressigare än stressigast 😏
Så tacksam för mina fina arbetskamrater idag ♥
Trots en jobbig dag så får jag alltid skratta med er och ni gör verkligen min dag på jobbet så mycket bättre ❤
Men nu är jag ledig i 3 dagar.

Och till helgen fyller min fina man år 😍
Vet precis vad jag ska ge han och så funderar jag på att bjuda han på restaurang på fredag kväll. Men jag vet inte vart. 
Funderade på Efesos eftersom han älskar det stället men känns lite långt att åka.
Letade efter restauranger i Karlskoga men va fasen jag hittar ju inget där. 
Men får vi leta vidare. Nå ska väl finnas 👍
Annars får det bli Efesos ändå 👌

Nej nu ska jag vila och glo på tv och invänta min gubbe som slutar jobbet om 2 timmar ♥

Kommentera inlägget här :