Back To Work 🤗

Imorgon drar jag igång och jobbar igen. Blev hemma längre än vad jag hade planerat då jag drog på mig en dunderförkylning from hell 😣
Men nu är jag bättre. Lite snorig och täppt näsa men det ska gå bra 🤗
Blir tokig på att sitta här hemma och glo och dessutom jobbar jag bara 3 dagar denna vecka. 
Och till helgen väntas lite äventyr vilket ska bli kul då jag låg däckad nyår..

Idag plockade jag förresten bort julen här hemma.
Tänk vad kul det är att ställa fram allt men desto roligare att plocka bort allt. 
Blir så fint inne. Ska nog smita in på affären imorgon innan jag går hem från jobbet och se om det finns tulpaner. Har allt sett på Facebook att det ska finnas 🤔


Satt nu på kvällen och fixade med min delegering till jobbet. Skulle skriva provet via dator. Men det gick bra tackolov. Klarade läkemedel och insulin galant 👍


Nej nu ska jag kika på en film... 
See ya ❄

Kommentera inlägget här :