Livet kan inte alltid vara på topp 😫

Som rubriken lyder så är jag nere i en svacka just nu. 

Har sen en tid haft problem med min epilepsi och jag är ju inte den som ringer och klagar utan jag står ut.
Men tillslut fick jag lov att inse att det kanske är bäst att ringa ändå.
Fick istället höra att jag har början på utmattningssyndrom 😐 
Blev sjukskriven denna vecka men ska provjobba på måndag och se hur det går.
Åh vad jag hoppas att det ska gå bra för sjukskriven vill jag inte vara.
Ordern var att vila mycket men jag är alltför uppstressad för att ens kunna vila. 
Har redan börjat planera måndagens arbete 🤔 Ja ni hör jag kan inte alls släppa jobb när jag är hemma. 
Detta måste jag bli bättre på.
För att inte tänka så mycket har jag idag städat och tvättat, planterat om lite blommor och snart slutar D jobbet och då kommer mamma och pappa på besök ♥
Och ikväll ska vi ha en myskväll med tacos 👍


Ha det bra alla fina ♥😚

Kommentera inlägget här :