Sjukskriven 😐

Förra veckan var det dags för ett besök i Örebro hos neurologen. Eftersom jag haft sĂ„ mycket anfall och kĂ€nningar sĂ„ ringde jag in och fick dĂ„ en akuttid.

Det Ă€r alltid sĂ„ skönt att fĂ„ komma in dit och fĂ„ prata med lĂ€karen. Han Ă€r sĂ„ bra och dĂ€rför blev jag sĂ„ ledsen nĂ€r han berĂ€ttade att han skulle sluta. Han bor i Stockholm och var lite trött pĂ„ att pendla sĂ„ dĂ€rför slutar han 😭 Åh vad jag hoppas att nĂ€sta lĂ€kare Ă€r lika bra.
Fick iallafall göra ett medicinbyte. Ska nu börja med Levetiracetam.
Eegenylen mÄste bort för nu hade jag Àven dÄliga vÀrden.
Blev sjukskriven iochmed medicinbytet och det har varit skönt eftersom jag har varit sĂ„ trött och haft en hemsk huvudvĂ€rk. Även drabbats av hĂ„ravfall.

Daniel hade överraskat mig med en hotellnatt pĂ„ Borgen sĂ„ att vi skulle vara pĂ„ plats i Örebro. 
Älskar Borgen 😍 Det Ă€r sĂ„ fint och denna gĂ„ng fick vi ett tornrum ✌
Men nu ska vi inte boka hotell pÄ ett tag. Jag vill gÀrna dock ivÀg i Juli men vi fÄr se hur vi gör.
Nu ska huset först och frĂ€mst renoveras. Nya brĂ€der ska pĂ„ huset och ny fĂ€rg och det kommer bli sĂ„ bra. 
Jag ska mĂ„la altanen och golvet ska oljas och funderar Ă€ven pĂ„ om jag ska köpa ett spabad 😁


Nej nu ska jag koka lite kaffe sen ta en dusch. Vi ska ut pĂ„ en liten roadtrip ✌ 

See ya 🌞

Kommentera inlÀgget hÀr :