Pinchos 👌

I lördags drog vi till Karlstad. Vi hade hade bokat bord pÄ Pinchos. Har lÀnge velat besöka denna restaurang, eftersom jag hört att den ska vara vÀldigt bra.
Och det var den verkligen. BestÀllde maten via en app pÄ telefonen och jag gillade verkligen det. SÄ skönt att fÄ lÀsa i lugn och ro och sedan lÀgga bestÀllning.
Och alla dessa goda drinkar 😍 Slank ner 2 stycken 😂
Och för att Daniel ocksÄ skulle kunna fÄ njuta av en öl och drink sÄ hade jag bokat en hotellnatt pÄ Scandic Winn.
Ett helt okej hotell men inget jag kommer boka igen.

Innan Pinchos blev det vin pĂ„ hotellet 👌 đŸ·

Som sagt ni som inte besökt Pinchos gör det. Helt klart vĂ€rt ett besök och vi har redan bokat bord igen 😂
Men nu vankas jobb hela veckan och nÀsta helg blir det lite annat skoj.
LĂ€ngtar redan đŸ€—
Och hĂ€r pĂ„ hemmafronten sĂ„ börjar Ă€ntligen köket bli klart. Bara dörrarna kvar nu. Men det fĂ„r Daniel pyssla med till helgen dĂ„ jag jobbar 👊

Men nu ska jag kika pĂ„ tv en stund och sen inta sĂ€ngen. Grymt trött 😮

Kommentarer :

#1: Josefine SvÀrd

BĂ€sta drinkarna!

skriven

Kommentera inlÀgget hÀr :