4 dagars semester đŸ€—

Lite semester Ă€r inte helt fel och jag har nu avnjutit 3 hĂ€rliga lediga dagar och imorgon min sista semesterdag 👍 SĂ„ himla vĂ€lbehövligt. Jag har inte gjort nĂ„got speciellt utan bara vilat. 

IgĂ„r var jag och Daniel till Örebro dock.
Fick en trĂ€ningscykel av han ❀
Gulligt eller hur ❀
KĂ€nner att det inte bara rĂ€cker med promenader utan jag vill göra nĂ„ mer. Och detta var kul. Mycket jobbigare Ă€n vad jag trodde 😂


Handlade inte sÄ mycket mer. KÀnner att jag lÀr spara mina pengar nu.

Ska till Specsavers den 6 Februari och kolla synen. Sen Ă€r det snart Svenska Rallyt och till helgen drar vi pĂ„ hotellweekend đŸ€—

Sen har jag Ă€ven bokat Gotland. 2 veckor denna gĂ„ng och det ska bli sĂ„ kul 👍

Annars finns inte sĂ„ mycket att berĂ€tta. Börjar jobba pĂ„ MĂ„ndag igen och jag jobbar bara 3 dagar denna vecka sen Ă€r jag ledig 5 dagar 😍
Fick ju Ă€ven förlĂ€ngt pĂ„ mitt Ă€lskade NB och jag Ă€r sĂ„ glad förstĂ„s. Älskar verkligen att jobba dĂ€r. Fantastiska kollegor ❀ 

Nej nu ska jag spela lite spel pĂ„ surfplattan och invĂ€nta Daniel. Han ligger i soffan och tittar pĂ„ en film men jag orkade inte titta klart 😂

God Natt alla fina ❀ 🌟 ☄

Kommentera inlÀgget hÀr :