Summering av sommaren 🌞

Upptäckte som vanligt att det var evigheter sen jag skrev här. 

Så det är väl dags att jag slänger in ett litet inlägg här. 
Har 3 veckor kvar till semester och skulle ha jobbat idag men fick tyvärr hålla mig hemma. Inget jag orkar gå in på här men tack alla fina som på alla sätt stöttar mig 💖 Ni är guld värda och jag vet ni vet vilka ni är 💖

Annars har vi hunnit med en hotellweekend med Vidar i Nyköping. 

Låter bilderna tala för sig men som ni kanske förstår så hade vi det helt underbart 💖


Väl hemma igen så sov Vidar över hos oss och då gäller det att hitta på lite aktiviteter. 
Och han ville så klart åka gokart. 
Vi drog till Gelleråsen och mamma och pappa följde med. Så Daniel, Vidar och pappa åkte.


Vidar åkte själv första gången men sen ville han åka med Daniel 😂

Jag vågade inte men blev sen övertalad när vi åkte hem så vi drog till Gelleråsen dagen efter och då åkte jag med Vidar och Daniel och herregud så kul det var.
Har varit där 1 gång till och jag är fast. Det är verkligen kul 😂👍🏎

I helgen var vi till Karlstad. Jag ville äta mat på Pinchos och så blev det 1 natt på hotell.


Annars pysslar vi inte med så mycket. 

Längtar så tills den 27 augusti få vi drar till Gotland. 
Och vi får en oss Vidar 1 vecka så det ska bli kul.
Redan planerat lite aktiviteter.
Gokart blir det så klart 😂
Och den 24 augusti gör jag min sista dag sen semester och då drar vi till mitt älskade hotell Borgen och sover där 1 natt sen ska vi hämta upp Vidar 💖

Nej nu ska jag få i mig mat. 
Ha en trevlig måndag mina kära läsare 💐💖

Kommentera inlägget här :