Present ✔

Äntligen är min gubbes present klart 👍

Och JA jag kan skriva här eftersom han redan vet om dem.
Så på fredag åker vi till en av hans men även min favoritrestaurang.
Blev Efesos i Örebro. Så god mat och underbar personal.
Sen blir det 1 natt på hotell.
Tog ett rum med jazucci så han får lite lyx.
Vi har bott här förrut så vi vet att det är bra.
Och på lördag blir det en heldag med lite shopping.
Och på söndag kommer det några hem till oss på kalas. Ser väl ut att bli en toppenhelg detta 👌

Själv är jag ledig just nu och passar då på att kurera mig från en hemsk magkatarr. 
Herregud så ont man kan ha. Har aldrig haft ser förrut.
Vet inte riktigt vad jag ska äta för jag är livrädd att jag ska få ont igen. 
Men ska väl testa att äta något nu.

Ha en trevlig kväll mina vänner ❤


Kommentarer :

#1: Anita

Fina tulpaner :)

skriven

Kommentera inlägget här :