Gott Nytt År 🍾

Imorgon är det Nyårsafton, helt galet vad 2016 har gått fort. 

Nyårsafton blir lugn. Skulle ha jobbat men jag ligger här hemma sjuk. Snorig, hostig och ont i bihålorna. Tror iallafall att febern har gett sig.
Har varit hemma i några dagar nu och jag börjar längta efter jobbet. Trodde väl aldrig att jag skulle säga det men jag älskar mitt jobb. Underbara kollegor och brukare ❤
Men men får håll mig hemma denna helg så jag kan börja nästa vecka 😍🤗

Fick iallafall fira jul frisk och julen var så mysig. Vi var hemma på dagen och åkte sen på kvällen upp till mamma och pappa och åt julmat. Och där var även syster, Vidar, moster, och en av mina kusiner ☺
Öppnade paket och jag har visst varit snäll i år. 

Som vanligt glömmer jag bort att ta kort men lite fick jag med.

Juldagen fick vi besök till oss. Vidar kom och sov över hos oss. Spelade x-box hela kvällen och vi hade så kul.
Annandagen vaknade jag och var förkyld. Åkte till släkten och hälsade på alla mina kusiner som var hemma och hälsade på. Så mysigt ❤
Och på kvällen däckade jag i en dunderförkylning som sedan blev värre 😣 Men som sagt jag hoppas att det är på bättringsvägen nu.

Och imorgon är det Nyårsafton och jag välkomnar ett nytt år. 2016 har varit ett jobbigt år. Året då vi fick säga hej då till älskade Dräng ❤ Trots att det snart är 1 år sedan så saknar jag han än. Tänker på han dagligen och julen har varit så tom utan han. Ingen hund som har snott mina tomtar och ingen hund som sitter bredvid och tigger skinka ❤ 
Älskade hund ❤
Men 2016 var även året då jag blev färdig undersköterska och fick börja jobba på NB 👍 Och även om mitt vikariat snart går ut där så hoppas jag innerligt att jag får stanna kvar. 
Har som sagt många förhoppningar inför 2017 men de håller jag tyst om 😂


Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kurera mig. 


Gott Nytt År på er alla 🍾

Kommentera inlägget här :