** Torsdag **

Det var verkligen evigheter sen jag gjorde ett inlägg i min blogg och jag har så många gånger börjat på ett men sen inte orkat lägga upp. 
Sitter nu vid datorn och tänkte väl få ihop ett litet inlägg.
 
Dagarna rullar på fort här. Jag jobba roch tycker väl att det är typ det enda jag gör. Har iallafall varit ledig nu i 2 dagar och idag börjar jag klockan 3. Sen jobb imorgon med sen kör jag en ledig helg.
Jag och Daniel går om varandra hela tiden så vi träffas inte så mycket. Så till helgen har vi bokat bort på Pinchos och det ska bli så mysigt. Sen kör vi 1 natt på hotell.
Välbehövligt!!
Och den 2 december drar vi till Eskilstuna. Jag vill shoppa julklappar och så klart bokade vi en hotellvistelse med. Måste ju skämma bort oss lite...
Hoppas förresten att jag är ledig jul. La mig ledig så vi får hoppas att det gå igenom. Skulle verkligen vara helt underbart med en ledig julhelg plus att jag la semester i mellandagarna och att jag jobbar nyår. Så håll tummarna för mig nu!!
 
Vad pysslar vi annars med då. Håller på och renoverar köket och det blir så fint. Tapeten blir så bra och nu ska bara resten fixas. Nu har vi iallafall fixat de rummen som vi ville göra. Nu tar vi en liten paus i renovering. 
Men jag är så nöjd. Det är verkligen kul att bo i hus och kunna fixa allt som man själv vill ha det. 
 
Avslutar med lite bilder...
 
Detta fina hotell ska vi bo på i Eskilstuna. Är så klart ett Clarion Collection Hotell.
 
Och här ska vi spendera helgen. Det kommer bli så underbart. 
 
Nej en kopp kaffe sen en dusch innan jag drar till jobbet. 
See ya!! Kanske kommer en uppdatering i helgen!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :