Onsdag 👍

2 dagar kvar av denna vecka att jobba sen tar jag minsann julledigt đŸ€— Det ska bli sĂ„ hĂ€rligt och vĂ€lbehövligt. 

Julen ska firas hĂ€r i HĂ€llefors ❀
Slutar 13:30 pĂ„ fredag sĂ„ dĂ„ ska jag skynda mig hem och fixa ett litet julbord till mig och Daniel. PĂ„ kvĂ€llen ska vi minsann spela Bingolotto. MisstĂ€nker att jag kommer somna vid nio sĂ„ fĂ„r vĂ€l rĂ€tta pĂ„ datorn sen 😂

Annars dĂ„! Var ledig helgen som var sĂ„ dĂ„ var vi till Karlstad och Ă„t mat pĂ„ Pinchos 👍
Herregud vad jag Ă€lskar den maten 👍
Sov pÄ Plaza sen och det var underbart.
Daniel hade bokat sviten 😍


SĂ„ det var lite bilder frĂ„n vĂ„ran tripp. NĂ€sta gĂ„ng blir det Örebro. Redan bokat 👍😂 

Fick bli en julklapp till Daniel ❀ Och ja han vet redan om att han ska fĂ„ den sĂ„ jag har inte avslöjat mig. 

Nej nu ska jag kika pĂ„ julkalendern. Hur bra Ă€r inte den. 

God Jul pĂ„ er kĂ€ra lĂ€sare!! 
MisstĂ€nker att jag inte hinner blogga nĂ„ mer innan jul nu 🎅

Kommentera inlÀgget hÀr :