Fredag 🌞

Fredag och min lediga dag börjar sakta men sĂ€kert lida mot sitt slut 🙄

Imorgon kl 07:00 kickar jag igĂ„ng min arbetshelg. Jobbar till 13:30 imorgon och delad tur pĂ„ söndag och mĂ„ndag till kl 16 sen ledig 1 dag. 
Men som vanligt nÀr man Àr ledig sÄ har man fullt upp.
Kan sĂ€ga att jag lĂ€ngtar till PĂ„sk nu dĂ„ jag Ă€r ledig i nĂ„gra dagar. 

Förra helgen var min lediga helg. 
Daniel fyllde Ă„r dĂ„ och vi firade han i Örebro. En natt pĂ„ Clarion och mat pĂ„ Efesos 👍


Hade jazucci pĂ„ rummet och det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt att fĂ„ krypa ner och bubbla speciellt efter en lĂ„ng arbetsdag 😍

Man sover vÀldigt skönt sen.

Älskar verkligen dessa smĂ„ resor vi tar. Och jag har redan börjat kika igen efter nĂ„ hotell.
Grymt sugen pĂ„ att boka favorit hotell till PĂ„sk dĂ„ jag nu upptĂ€ckte att det var billigt 🙊 FĂ„r ta en snack med mannen imorgon men jag tror nog att han Ă€r pĂ„ 😂


IgĂ„r satt jag ute i solen pĂ„ altanen och lĂ€ste. En vĂ€ldigt bra bok som jag lĂ€ste ut pĂ„ nĂ„gra timmar. 

Ni som inte lĂ€st den mĂ„ste verkligen göra det. 

Ska faktiskt snart gĂ„ och bĂ€dda ner mig i sĂ€ngen och kika pĂ„ tv. Daniel jobbar natt men han började tidigare och slutar kl 02:00 sĂ„ det dröjer inte sĂ„ lĂ€nge förens han Ă€r hemma sen Ă€r han minsann ledig ❀ Älskar verkligen att vi gĂ„r om varann jĂ€mt.
Kanske Ă€nnu en anledning till att boka hotell till PĂ„sk. TĂ€nkte att vi Ă„ker pĂ„ skĂ€rtorsdan sĂ„ Ă€r vi hemma igen pĂ„ pĂ„skafton 😁 LĂ„ter vĂ€l som en toppenide 😄 

NÀ nu ska jag bÀdda ner mig i sÀngen och kika pÄ Lets Dance..

See ya ❀

Kommentera inlÀgget hÀr :