Eskilstuna

Denna helg har jag varit ledig och vi hade bokat hotell i Eskilstuna.
Drog iväg vid ett tiden i fredags och var framme vid fyra.
Ett jättefint hotell och fräscht fint rum.
Och en fin överraskning väntade på rummet 😍

Ett härligt fruktfat med choklad och champagne. Min älskade Daniel kan konsten att överraska ❤ Allt smakade så bra. Sen väntade god kvällsmat på hotellet.
Lördagen spenderade vi på stan. Skulle handla julklappar men hittade inte så mycket. Lite grejer till Vidar bara 😙
Åt lunch på en mysig kinarestaurang som heter Ming (tror jag)
Har ätit där förut för många år sedan då min syster bodde i Eskilstuna ❤

Utsikten ifrån våran rum på hotellet. Helt underbart 😍
I dag söndag var det dags att checka ut. Drog till Örebro och shoppade loss där. In på Ikea och handlade ljus i massor.
Sen vidare till Marieberg och där inhandlades med julklappar. Till Vidar förstås 😂
Tänk att det snart är jul förresten. Andra advent idag 👍
Och jag kan fortfarande inte fatta att jag är ledig jul. Och julen kommer bli så mysig. Firar här i Hällefors lugnt och skönt precis som vi vill ha det ❤

Nej nu ska jag fortsätta tända ljus här hemma sen blir det varma mackor.
Imorgon börjar en ny arbetsvecka 👍

Kommentera inlägget här :