Alla Hjärtans Dag ❤

Alla hjärtans dag och jag är ledig 👍 Känner mig otroligt trött och sliten just nu. Har jobbat helgen och jag har varit konstant trött. 1 ledig dag är nästan för lite. Imorgon kör jag igång igen. Jobbar kväll 14-22 men klockan 10 ska jag till chefen på medarbetarsamtal 🙄 

Jaja bara att gilla läget men det känns som om jag bor på jobbet just nu. 
Torsdag, fredag jobbet 7:30-16 sen äntligen ledig helg.
Tänkte åka och äta mat på fredag på Efesos i Örebro. Ska bli mysigt 😍
Och på torsdag ska vi hämta mina glasögon i Karlskoga 😊

Imorse tog vi en tur till Grythyttan och fikade på Guldkringlan. Mysigt och väldigt gott 👌


Förra helgen var vi iväg och sov på hotell i Karlstad. Mysigt och väldigt välbehövligt. Älskar att vi åker bort och bara myser ❤



Men nu har vi inget speciellt inbokat men som sagt man vet aldrig med oss 😜

Är grymt sugen på att boka stuga i fjällen men Daniel jobbar 4-skift nu och i Mars kommer vi gå om varann men i April la jag schema efter hur han jobbar så jag hoppas det blir godkänt så kanske man kan göra något då 👍

Har ansökt om semester i sommar också. 34-37 så nu håller jag tummarna att det går igenom också. Måste liksom göra det eftersom stugan är bokad på Sudersand då 😂
Nej nu ska jag snart ta en promenad till mamma och pappa. Daniel jobbar eftermiddag 😊
Och ikväll blir det träning med Zandra 👐
Öhh kommer ha väldigt ont imorgon då jag jobbar kväll 😂


Kommentera inlägget här :