Fredag ✌

Evigheter sen jag skrev här 😂 

Kommer inte ens ihåg när jag skrev här sist men men jag har iallafall haft semester ✌ 
Tog semester den 24 augusti och drog till Borgen så klart och firade in den..


Kan väl säga att Borgen levererar som vanligt 😍 Alltså vilket hotell och vilken personal ✌ Love it 😍


På fredagen hämtade vi upp Vidar som skulle med oss till Gotland.
Och ja Gotland är verkligen mitt hem. Älskar detta ställe, så pass mycket att jag nu letar jobb där 🤗 
Där ska jag bo!! Punkt slut 😂😆 
Nån av oss måste ta steget först och jag hoppas innerligt att jag hittar något sen får vi se hur det blir 🙂
Har så många bilder ifrån Gotland så jag har gjort ett litet kollage som jag bjuder på ☺


Bilderna talar väl för sig själv ❤ Ett helt underbart ställe ✌



Kommentera inlägget här :