Ledig Helg 👍

Varför ska lediga helger alltid gĂ„ sĂ„ fort 😔 

Slutade fyra i fredags och Daniel hĂ€mtade mig direkt dĂ„ jag slutat och sĂ„ drog vi vidare till Örebro dĂ€r vi bokat bord pĂ„ Efesos. 
Hade Ă€ven bokat in en natt pĂ„ hotell. 
Denna gĂ„ng testa vi Clarion Hotell och tog ett deluxerum med jacuzzi 😍
Och herregud sĂ„ hĂ€rligt. Först god mat pĂ„ Efesos sen ett bad. 
Kan sĂ€ga att jag sov som en prinsessa den natten. 
Frukosten var otroligt god. 
Sen var det dags att dra hem igen. Passade pÄ att handla lite mat pÄ Ica Maxi innan vi drog hem.


I torsdags sĂ„ var vi och hĂ€mtade mina glasögon och det Ă€r vĂ€ldigt ovanligt. Ska köpa ett par till har jag tĂ€nkt dĂ„ jag fick 50% pĂ„ ett par brillor och det mĂ„ste vi sĂ„ klart utnyttja 😂


Annars hĂ€nder inte sĂ„ mycket hĂ€r. Imorgon Ă€r det dags för jobb igen. 15-22 men innan det Ă€r dags för jobb sĂ„ kommer en kĂ€r gammal vĂ€n hit. Sen ska vi jobba kvĂ€llen tillsammans 😍 Kommer bli en rolig kvĂ€ll 😂

Men nu ska jag kika pĂ„ film med mannen min đŸ‘â€

Kommentarer :

#1: Pernilla

Men alltsÄ du Àr ju görsnygg i dina brillor <3

skriven

Kommentera inlÀgget hÀr :