Ledig Tisdag 👊

Idag kör vi en ledig dag och den dagen har bara swischat förbi i rekordfart 🙄
Jobbat helg om jag har varit väldigt trött när jag slutat trots att jag slutat 14 både lördag, söndag och måndag.
Men imorgon blir det kvällsjobb sen en dagstur på torsdag och sen är jag ledig i 3 dagar.
Ska bli så underbart och vi tänker åka bort och bo på hotell. Tänkte passa på att handla julklappar med. Tänk vad skönt det vore om jag fick alla klapparna klara 😊

Har iallafall julpyntat här hemma. Det enda som inte är framme är tomtarna. Har inte haft nån ork att ställa fram dom än.

Var tvungen att ta en bild på huset när vi kom hem en kväll. Så mysigt 😍
Älskar julen 👍

Nej nu ska jag gå och vika tvätt. Kört 3 maskiner idag. Kan inte fatta hur vi kunde ha fått så mycke tvätt 😂

See ya 👍

Kommentera inlägget här :