Påsk 🐣

Påskhelgen börjar lida mot sitt slut och likaså min ledighet. 

Herregud vilken välbehövlig ledighet och jag har verkligen njutit.
Påskafton spenderade vi hos mamma och pappa. Åt god mat och så firade vi Vidar som har fyllt år.
11 år minsann ❤
Påskdagen fick vi besök och idag på annandagen så jobbade Daniel extra så jag gick till mamma och pappa igen som bjöd på kaffe och så träffade jag lite släktingar 😁


Men imorgon är det som sagt säga att börja jobba igen. Kör en springtur så jag börjar kl 15:30. 

Sen kör vi en arbetshelg. Känns som om denna helg kommet bli lååång. Kväll på fredag, dag på lördag, kväll på söndag och dag på måndag 😐 Hur sjutton har jag lagt mitt schema där 😂🤔 
Jaja det ska väl gå vägen iallafall 👊
På måndag så drar vi kanske iväg på lite äventyr. Vi har inte bestämt oss än men kanske. Känns bra att ha något att se framemot då man jobbar.

Nä nu ska jag snart förbereda lite att äta tills Daniel kommer hem ❤
Men först Sofias Änglar på tv 👍

Kommentarer :

#1: NORRSKEN EMMA

fina foton!

ha en fortsatt bra måndags kväll
kram

skriven

Kommentera inlägget här :