Söndag 👍

Okej jag erkänner. Jag är verkligen superdålig på att uppdatera denna blogg 😂

Men just nu känns det som om jag bara jobbar hela tiden.
Har jobbat helgen och jag är så trött. Ledig imorgon måndag sen kör vi 4 dagars jobb igen.
Sen ledig 3 dagar men som vanligt när man är ledig så har man en massa att göra 🤤

Men vi har iallafall gjort lite kul jag och Daniel. Förra helgen åkte vi till Pinchos i Borlänge. Hade bokat 1 natt på Scandic men eftersom vi inte alls gillar Scandic avbokade vi när vi hittade ett annat hotell.
Och det var ett smart drag 👍 
Och nu till helgen ska vi åka bort igen 🤗


Tror jag skrivit det många gånger förr men ni som inte besökt Pinchos ni måste verkligen göra det. 

God mat, goda drinkar och personalen är supertrevlig. Och jag älskar konceptet att man beställer allt via en app på telefonen 👌


Ja menar titta bara så goda dessa drinkar ser ut att vara 😄


Annars om dagarna så vill jag mycket ut på Knuthöjdsmossen och gå. Jag älskar det stället. Tyst och lugnt och titta på fåglar 😂


Och nu känner jag verkligen att jag snart måste inta sängen. Varit uppe sen 5 imorse 🤤

Gött med sovmorgon imorgon 😁

Kommentera inlägget här :