Vår 🌞


Törs man skriva att det verkar som om våren är på väg nu. Idag har det varit strålande sol och solen värmde så skönt.
Varit ledig idag så har försökt njuta av frisk luft.
Imorgon kör vi ett kvällspass på jobbet. 14-18:30 så det är även ett kort pass 👍

Om jag är ledig på torsdag så ska jag baka lite. Daniel fyller år på lördag och vi ska väl fira honom då.
Tårta ska beställas från Pekås för det orkar jag inte baka 😂 
Daniel har redan fått present av mig. En hotellweekend som han ska få utnyttja i april eller maj. Han får själv bestämma när och vart han vill.
Och i slutet av Mars så blir det kryssning med fina vänner ❤ 
Sånt uppskattas mycket 😁 ❤ Ska bli så kul.
Hade faktiskt en present till jag ville ge han men svårt att komma iväg och köpa. Men fasen jag vet att han så gärna vill ha den. 
Men får väl köpa den vid ett senare tillfälle 😔 

Nej nu ska ha tittas på tv 👍 The Big Bang Theory 😂 

See yaaa ✌

Kommentera inlägget här :