Ledig Lördag 👍

Har haft en härlig ledig lördag.
Daniel jobbade extra idag så jag följde med mamma och pappa till Guldkringlan. 
Sen följde jag med dem hem. 
Daniel slutade vid två så när han kom hem drog vi till affären och handlade lite gott till kvällen.

Imorgon är det min tur att jobba så jag ska snart lägga mig så jag orkar med en dag på jobbet men imorgon är det ett pass på min favorit avdelning 👍 (om man nu får säga så) 
Efter jobbet blir det en tur till Lesjöfors. 
Och sen väntas en vecka med jobb och som vanligt helg jobb igen ☺ 👍
Tredje helgen i rad blir det då men vad gör det!
Hoppas få lite turer till påsk med för visst är det storhelg då?! 
Eller jag som tänker fel!
Inte helt fel med lite extra i kassan 👌 

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och få några timmars sömn innan klockan ringer!
Trevlig lördag kväll på er ❤ 

Kommentarer :

#1: Tina

Du tänker helt rätt. Påsk är storhelg och ger lite extra klirr i kassan :)

skriven

Kommentera inlägget här :