Long time ago 👆

Det var evigheter sen jag skrev hÀr nu och kÀnner att det kanske vore dags för en liten uppdatering.
Jag jobbar pÄ för fullt nu pÄ mitt sommarschema.
Ligger just nu dÀckad i en förkylning och Àr som tur Àr ledig idag och imorgon och jag hoppas det blir bÀttre tills onsdag dÄ jag ska jobba igen.
Jag hatar nĂ€mligen att sjukanmĂ€la mig. FĂ„r vĂ€rsta Ă„ngesten 😒 😂
MisstÀnker att det Àr min kÀra gubbe som smittat mig dÄ han lÄg dÀckad hela förra veckan och han Àr Ànnu inte bra men Äkte iallafall och jobbade idag.

Midsommar har det varit och det blev en lugn sÄdan. Jag jobbade sÄ vi gjorde inget speciellt.
Gjorde en smörgÄstÄrta igÄr och lyxade till det lite. NÄgot mÄste man vÀl fÄ unna sig.


Och lite öl och tacochips fick det bli med 👆 👌


Annars hÀnder inte alls sÄ mycket hÀr. MÄste se till att fÄ klart det sista i hallen. Tapetsering har fÄtt vila dÄ Daniel varit sjuk.
Ska mĂ„la en liten byrĂ„ vit med som ska fĂ„ agera sittplats i hallen 😁 Kommer bli bra bara vi blir klara.
Och till hösten kör vi köket 👍

Nu ska jag krypa ner under tĂ€cket i solsĂ€ngen och vila en stund. Bort med förkylning nu tack 😡 

Kommentera inlÀgget hÀr :