Long time ago đŸ˜± 😄

Det var evigheter sen man skrev hÀr. Det har varit fullt upp bÄde hÀr hemma och en massa jobb.
Daniel har sin första semestervecka och jag har varit ledig i 6 dagar. 
Passade pĂ„ att resa bort tillsammans ❀
Bokade hotell i VĂ€sterĂ„s. Clarion Collection Etage. JĂ€ttefint hotell!! 

VĂ„rat rum 👍 TyvĂ€rr lite varmt eftersom Air-condition inte ville fungera men det fick gĂ„ Ă€ndĂ„. Hade fönstren öppna hela natten.


Lite bilder ifrÄn matsalen. PÄ collection hotell sÄ ingÄr kvÀllsmat vilket Àr perfekt, dÄ slipper man leta pÄ stan efter restauranger.
Tog en tur ner till hamnen i VÀsterÄs.



Mumsade en god rĂ€kmacka pĂ„ Kajplatsen 👌 


HĂ€r Ă€ven hunnit med att grilla vid NorrĂ€lgen med slĂ€kten 💙 
SĂ„ glad att jag var ledig sĂ„ jag kunde vara med 😄


Och igĂ„r var jag och Daniel ute i skogen och plockade blĂ„bĂ€r, kantareller och hjortron 👍 
Gjorde bÀrkÀka och nÄgra bullar.

Åkte upp till mamma och pappa pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ de fick smaka av kakan 👍

Men som sagt imorgon Ă€r det dags för mig att Ă„tergĂ„ till jobbet. 20 pass kvar att jobba sen blir det Gotland 😁
Och medans jag jobbar sĂ„ fixar Daniel det sista av renoveringen hĂ€r hemma i hallen. 

Nej nu ska vi kika pĂ„ Ernst 👍 

See ya ☀


Kommentera inlÀgget hÀr :