Mys Söndag ❄

Daniel är ute med Dräng på en promenad. 
Jag är hemma och ska försöka göra lite nytta. 
Daniel jobbar natt denna vecka och börjar ikväll så jag och Dräng ska ta oss en härlig kvällspromenad om det inte är för kallt.

Helgen har varit lugn. Endast hälsat på mamma och pappa. Vi försöker hålla Dräng så lugn som det är möjligt för att se om detta kan minska anfallen. Om det är möjligt så vore det toppen 👍

I fredags var jag på lunch på Pihlskolan med resten av klassen och firade att vi är klara undersköterskor. Och vi fick även våra betyg.
Helt galet att jag klarade denna utbildning 😁 
Så stolt 🙌

Dessa kurser har jag läst och det finns 2 till som jag vill läsa så jag funderar lite på om jag ska komplettera till dem.
Nåväl det hinns nu vill jag bara ut och jobba 👊 


Kommentera inlägget här :