❤ Dräng ❤

Igår kom den dagen som jag fasat för. 
Vi fick säga farväl till Dräng alldeles för tidigt. 
Min lilla kelpie blev inte ens 2 år och det känns så tungt 😢 ❤
Jag vet att han har det bra nu och slipper alla dessa ep anfall. 
Dräng blev aldrig sig lik efter fredagens stora anfall då vi var tvungna att åka till veterinären och få Stesolid intravenöst på han. 
Och igår var det åter dags att få anfall. 
Bestämde omgående att nu sätter vi stopp.
Dräng förtjänar inte detta och vi såg inte längre någon glädje i hans ögon ❤ 
Men saknaden är stor, att man kan sakna någon så här mycket ❤ 
Han var alltid med oss och sov hos mig på natten men nu är det bara tomt 😢 ❤


Goa hund ❤ ❤ Älskar dej så mycket och jag kommer aldrig att glömma dej. 
Tack för den underbara tid vi fick tillsammans. Har varit en ära att få vara din matte ❤ 


Kommentarer :

#1: Barbro & Agnes

Jag finner inga ord. Kände ju inte Dräng men jag tror hela kullen är så keliga och underbara som bara dom kan vara. Tänker på er. Ett starkt och klokt beslut som inte alltid är så lätt helst inte på en kille som inte ens fyllt 2 år. Men som du skriver ser man det i ögonen på hunden då får man bara vara stark. Kram på er båda.

skriven

Kommentera inlägget här :