Schema ✌

Idag var det dags för jobb igen, första dagen på mitt schema.
En kortis dag 8-13 och imorgon kör vi delad tur sen är det bara kvällsjobb resten av veckan 😊
Känns så bra att ha ett schema nu och kunna planera sina dagar. 
När jag slutat idag så drog jag hem och torkade fönster i köket och satte upp nya gardiner.
Blev riktigt bra.
Nu är det bara vardagsrummet kvar.

Har dragits med en förkylning ett bra tag nu och känner mig inte bättre än. Men det får gå. Nån gång måste det bli bättre.

Nästa vecka ska vi äntligen åka till Stuvbutiken och köpa tapeter till hallen.
Vi är verkligen i behov av nya fräscha tapeter där nu. Ska köra på nå vita fräscha sen ska trappen målas 👍 
Sen är det bara köket kvar som ska tapetseras.
Kommer bli bra det här 😊 

Nej nu ska jag fixa lite mat 🍴 🍱 
Trevlig Måndag på er 🌞

Kommentera inlägget här :