Happy 😁

KĂ€nslan nĂ€r du pĂ„ morgon kliver upp och du Ă€r trött och frusen och bara vill krypa ner i sĂ€ngen igen. 
Du trotsar detta och gÄr ut med hunden. NÀr du sedan kommer hem och surfar ut pÄ Miroi och ser att du fÄtt feedback frÄn lÀrare.
Vill inte öppna upp eftersom jag verkligen inte var nöjd med arbetet jag skickat in.
Men öppnar tillslut upp och dÀr stÄr betyget som jag bara kunde drömma om.
Vilken kÀnsla, vilken glÀdje..
Det var dĂ„ jag med lĂ€tta steg gick till skolan för att skriva prov 😁 
Endast 1 inlĂ€mningsuppgift kvar att skicka in sĂ„ hoppas jag att vi kan bocka av detta Ă€mne 👍

Efter provet ringde jag till pappsen som var hundvakt och bjöd han pÄ mat.
Nu sitter jag och vĂ€ntar pĂ„ Daniel. Han fĂ„r rasta hund idag för jag ska trĂ€ffa tjejen jag Ă€r kontaktperson Ă„t 😁

See ya!!

Kommentera inlÀgget hÀr :