Dräng

När vi fick reda på och förstod att Dräng hade epilepsi så letade jag efter all information man bara kunde få.
Och jag hittade en massa. Men tyvärr bara en massa skräckexemplar. 
Valde att sluta leta men så fann jag en grupp på Facebook där vi hundägare samlas som har ep-hundar. Och vad jag är glad att jag fann denna grupp.
Här kan man få prata av sig och få stöd.
Och inte bara negativa saker. 
En sak som jag läst vi gruppen är att ep-hundar är speciella och det är dom verkligen. Något som bara vi hundägare förstår som har just dessa hundar ❤ 
Dräng har nu varit anfallsfri i över 1 månad och han är som vilken annan kelpie som helst. Full av energi och är extremt busig. Jag älskar att sitta och titta på han när han röjer. För nu vet jag att han mår bra ❤ 
Klart att anfall kan komma och det vet vi att dom kommer göra men vi är inte längre oroliga eller rädda för dom. 
Vi sitter bara hos Dräng under anfallet och vi har än så länge tur för han har tackolov inga kluster än ❤



❤ ❤ 🐕 ❤ ❤
Finaste kelpie killen min ❤ 😘 

Kommentera inlägget här :