Tisdag đŸŒŒ

Denna gÄng klarade vi lite över en mÄnad, men sÄ i söndags kvÀll kom det ett anfall igen.
Daniel jobbade natt sÄ jag var naturligtvis sjÀlv hemma med DrÀng.
Lilla gubben lĂ„g och sov, flög upp och ut i köket och drack vatten sen upp till mig i soffan dĂ€r jag lyckades fĂ„ han att ligga innan han började krampa. 
Usch hade glömt bort hur dessa anfall Ă€r. 
Denna gÄng var han vÀldigt trött efter anfallet.
Gav han lite filmjölk innan vi gick till sĂ€ngen. Men dagen efter mĂ€rktes inget alls pĂ„ han ❀
PÄ fredag Àr det Äterigen dags att Äka till Strömsholm och lÀmna blodprover för att se hur medicinen ligger i blodet pÄ han.
Skulle kunna Äka till Karlskoga Djurklinik men har sÄ svÄrt att Äka dit Àn.
TyvĂ€rr bara dĂ„liga erfarenheter 👎

Annars pluggar jag för fullt.
Har nu kört igĂ„ng med kursen Palliativ VĂ„rd. Skickade idag in inlĂ€mningsuppgift 2 och har börjat med 3:an. KĂ€nns bra det hĂ€r 😁
TĂ€nk att till jul Ă€r jag utbildad undersköterska 👍
Ska bli kul att se vad som sker sen!

Jaja nog om det. Snart ska hunden rastas sen ska DrÀng ha natt medicin och sen sova..
Jag Ă€r sĂ„ trött!! 
Har mĂ„nga timmars sömn att ta igen eftersom jag lĂ„g vaken natten till mĂ„ndag dĂ„ jag var livrĂ€dd för fler anfall pĂ„ DrĂ€ng ❀ Som tur var blev de Inga fler.

Natti Natti đŸ’€ đŸ’€

Kommentera inlÀgget hÀr :