Onsdag 👌

Usch vad jag tycker dagarna gÄr sakta.
Och Daniel jobbar natt och den veckan innebĂ€r nada sömn för mig. DrĂ€ng vĂ€ntar pĂ„ husse och springer fram och tillbaks till dörren hela natten 😠 🐕
Dock verkar han trött nu sĂ„ det kanske blir en lugn natt nu.. 
Imorgon blir en lugn hemmadag för min del.
Ska göra det sista pÄ inlÀmningen sen vill jag skicka in den sÄ jag kan pyssla med annat under helgen.

Vi mÄste fixa med pellets och sÀtta upp det allra sista av renoveringstapeten.
Skruva bort elementen i vardagsrummet. Kommer inte sÀtta tillbaka dem sen eftersom vÄr kamin ger bra vÀrme.

Annars dĂ„! Idag har jag varit i brukshundsklubben. DĂ€r bjöds det pĂ„ supergod mat. Riktigt trevligt 👍
Var till mamma och pappa en svÀng för jag Äkte med dem till klubben sen.
Rotade i gamla album. Älskar verkligen det!
Finns en utmaning pÄ Facebook att lÀgga ut bilder i 5 dagar som Àr minst 15 Är gamla.

Detta var min allra sista bild. 
Jag och mina Ă€lskade barbien. Åh vad jag Ă€lskade att leka med dem. Nu ligger alla mina dockor nerpackade i en kartong hĂ€r hemma 😂

Och sĂ„ denna. Jag minns det sĂ„ vĂ€l. Vi sov i tĂ€lt och var denna dag pĂ„ High Chaparrall. Och finaste Rusty ❀
Mamma och pappa var ocksĂ„ med minns jag. 

Jag och storasyster Ă€ter Ă€pple tillsammans. Minns att jag kallade Ă€pple för kon 😂 🙈
Och fastĂ€n jag var sĂ„ liten sĂ„ minns jag detta. Minns att min mormor satt pĂ„ en stol ute med mamma ❀

Jag dör sĂ„ söta vi Ă€r 😁 ❀

Nej nu ska hunden fÄ kissa och sen Àr det dags för hans medicin.
Natti Natti pĂ„ er đŸŒŒ 

Kommentera inlÀgget hÀr :