Friday

Äntligen fredag!!
Daniel jobbar förmiddag med är hemma om 1 timme cirka sen ska vi bara mysa hela helgen med Dräng!!
Måste åka till affären och handla nå gott till ikväll och en sväng in på bolaget!!
Daniel skulle rasta Dräng så jag ska skynda mig att städa av här hemma.
 
Har precis skickat in min första uppgift i Socialpedagogik. Skönt att få in den så jag inte behöver tänka på den i helgen.
Fick feedback igår från Palliativ och den var bra! Nu väntar vi bara på svar ifrån provet!!
 
Upptäckte när jag loggade in på min blogg på datorn att jag fått kommentarer om Dräng. Kan tydligen inte se dom i telefonen. Konstigt!!
Ni undrar hur han mår!!
Dräng mår bra, 2 veckor sen senaste anfallet och det var inte alls som det har varit tidigare. Dräng var vid medvetande denna gång. Återhämtar sig bra efter anfall.
Misstänker dock att det kommer bli anfall snart eftersom vi ser så tydliga tecken på det. Men självklart håller vi tummarna att det inte blir nå!!
I skrivande stund ligger han och sover här i soffan!
 
                        
 
Igår fixade jag stuga på Fårö. Jag är så otroligt glad att vi ska få åka dit igen. Trodde väl aldrig att jag skulle bli så galen i Fårö.
Nu väntar vi bara på att vi ska kunna boka båtbiljetter...
 
Nej nu ska här hängas tvätt och maskin till ska startas!!
 
Trevlig fredag på er!!
 

Kommentera inlägget här :