đŸŒ»đŸŒ» Sommarlov đŸŒ»đŸŒ»

IgĂ„r gjorde sista skoldagen och nu har ett hĂ€rligt sommarlov börjat. 
Kan knappt fatta att jag ska vara ledig hela sommaren. NÀr intrÀffade det senast..
Hmm för typ 6 Är sedan..
SĂ„ snacka om att denna sommar ska jag bara njuta och hoppas att det blir varmt snart 🌞

Kickade igĂ„ng mitt sommarlov med att Ă„ka till Bruksan och köra lite olika moment med DrĂ€ng. Han Ă€r jĂ€tteduktig men har otroligt svĂ„rt att fokusera pĂ„ mig nĂ€r det Ă€r fler pĂ„ plan sĂ„ igĂ„r körde ett pass bara han och jag. PĂ„ tisdag Ă€r det trĂ€ning och dĂ„ fĂ„r han öva lite. 
Hoppas han lika duktig dĂ„ ❀ 
MĂ€rker att min DrĂ€ng Ă€r vĂ€ldigt envis och ska hela tiden göra pĂ„ sitt vis. 


Fast matte Ă€r allt nöjd över han och vet att med mer trĂ€ning kommer detta bli bra ❀
SĂ„ nu ska vi ligga och trĂ€na 🐕

Och hur gĂ„r det med bröllopsplanerna dĂ„. Det gĂ„r framĂ„t. 
Det vi har kvar Àr mat och tÄrta med det ska fixas till veckan.
Försöka trĂ€ffa brudtĂ€rnor och marsalkar (stavas de sĂ„ 😂 ) och prata lite.
Åka till Örebro rĂ€tt snart lĂ€r vi göra och handla kostym till Daniel ❀ Och lite annat smĂ„plock som vi behöver.

Hoppas pĂ„ en kryssning snart med min fina vĂ€n Zandra ❀ 
Fick ett otroligt fint inlĂ€gg pĂ„ Facebook av henne. Shit vad glad jag Ă€r att hon Ă€r min vĂ€n. TĂ€nk att för snart ett Ă„r sedan klev jag in i Gröna Rummet pĂ„ Pihlskolan och skulle börja min Uska utbildning. Inte anade jag dĂ„ att jag skulle finna den finaste vĂ€n man kan fĂ„ ❀ 😘
Hade aldrig klarat skolan utan henne 😌
Tack vare Zandra och Daniel har jag nu klarat 2 terminer med bra betyg. Trodde aldrig nÄgonsin att jag skulle klara det.
Tack till er bĂ„da ❀ 
Och Ă€ven till mamma och pappa som stĂ€ller upp ❀ VĂ€rldens bĂ€sta förĂ€ldrar ❀ đŸŒŒ

                                    ❀❀❀

                                      😘😘😘

Kommentera inlÀgget hÀr :