God Kväll 👍

Mina inlägg duggar inte tätt här minsann.
Det är så mycket med skolan just nu och jag längtar nå grymt efter sommaren 🌞
En hel drös med inlämningsuppgifter ska in och så hinna plugga inför prov.

Men min praktik är iallafall avklarad nu och jag är så tacksam att jag bara behövde göra 2 veckor. Fast jag har trivts jättebra! 

Ja annars gör jag inte mycke mer. Plugg för det mesta men även försöka hinna med att vara med Dräng och Daniel så klart ❤
Börjat planera mer inför bröllopet och mer och mer faller på plats. Vårat OSA datum går snart ut och några har inte svarat än men då har vi bara sagt att vi inte räknar med att de kommer. Ska fixa mat och bröllopstårta nästa vecka.
Försöker hitta någon som kan sjunga i kyrkan och det var inte det lättaste 😠 ..
Men det löser sig säkert.

Nu ska släppa ut hunden i ösregnet så han får kissa sen ska vi sova 😌 
Natti Natti på er alla 🌃

Kommentera inlägget här :