Måndag =)

Shit alltså vad veckorna går fort.
Idag är det den 15 Juni och alltså 2 månader kvar tills bröllopet.
Helt galet vad fort det går. Om 2 månader är jag gift, helt otroligt. Alla papper är klara i alla fall. Hindersprövning och efternamnsbyte. Blev inte så mycket att göra för min del eftersom vi kommer att ta mitt efternamn. Jag ville inte gärna byta bort det och jag ville inte ha dubbla efternamn så Daniel tog då mitt efternamn. Kärlek de!!
Tycker återigen att vi har så mycket kvar att göra.
Men idag ska vi åka iväg och beställa mat.
Vi ska göra det enkelt och beställa buffé. Ska kika på tårta med.
Men först en tur till skolan för min del.
Ett prov ska skrivas i Medicin, ser inte framemot det.
 
Ikväll blir det en tur till Bruksan på möte.
Imorgon inget inplanerat förrutom träning på kvällen med Dräng.
Onsdagen ska tjejen jag är kontaktperson åt komma hem till oss. Hoppas på fint väder då vi ska grilla.
Torsdag blir det lunch med Zandra, sen en tur till Daniels föräldrar.
På Fredag är det Midsommar och då kommer vi vara vid Norrälgen.
Kommer bli så härligt!
Så snälla ge oss fint väder nu.
 
Ha en trevlig Måndag alla fina!!
 

Kommentera inlägget här :