Väntar

Sitter i skrivande stund och väntar på att sköterskan från neurologen ska ringa mig 😔 Slog mig i natt då jag inte kunde sova att det kanske är biverkningar på min nya medicin jag äter. 
På ett sätt hoppas jag det för är det inte det måste jag nog ta prover för hjärnhinneinflammation. Vill inte det, har dragit ut på det länge nu 😔 👎 
Jaja ska försöka få i mig lite frukost nu innan sköterskan ringer.
Sen måste jag sätta mig med inlämningsuppgiften men det är inte så lätt med en sprängande huvudvärk.


Kommentarer :

#1: Maggan

Hoppas det inte är så farligt Men OM det skulle vara så att du måste ta det provet så ta det lugnt. Jag har gjort det två gånger och det känns ingenting och då ska du veta att jag inte tar varken sänka eller stick i fingret pga. att jag hatar sprutor. Hoppas det kan lugna dej för jag blev förvånad att det inte gjorde ont. Kram vännen och krya på dej.

skriven
#2: Anonym

Lamotrigin är oftast= sömnsvårigheter

skriven

Kommentera inlägget här :