Out of Order 👎

Jaha då var det dags igen. Har aldrig varit så förkyld eller sjuk sen jag börjat skolan.
I höstas hade jag hostan från hell och denna gång ja jag vet inte vad jag ska kalla det.
Har gigantiska knölar på halsen. Svullna körtlar så de på VC, illamående, ingen matlust, stel och ont i nacken och i lederna. Och inte glömma denna huvudvärk 😔 
VC tyckte jag skulle avvakta några dagar men eftersom jag inte tror riktigt på vad de säger så ringde jag rådgivning med. Där fick jag ett helt annat svar 😔 Men avvaktar till torsdag sen blir det till att ringa igen men skippar nog VC och ringer akuten.
Har iallafall tagit en dusch nu så nu ska jag krypa ner i sängen och vila.
Hade tänkt göra lite på inlämningsuppgiften men mina ögon tillåter inte det.
Har dessutom lite känning av min epilepsi. Fast de var ganska väntat eftersom jag inte får i mig så mycket mat.

Ha en trevlig tisdag 🌼

Kommentera inlägget här :