Onsdag 👍

Redan onsdag och jag tycker nu att dagarna gÄr sÄ fort.
Idag var vi till veterinĂ€ren med DrĂ€ng. Det var dags för vaccination. TĂ€nk sĂ„ duktig han Ă€r. Glad och vill hĂ€lsa pĂ„ alla ❀ Helt underbar hund ❀

GĂ„r just nu och vĂ€ntar pĂ„ inlĂ€mningsuppgiften vi ska fĂ„ i VĂ„rd & Omsorg 2, eller vĂ€nta nu vi skulle visst fĂ„ 3 stycken 🙉 🙈
Jaja detta ska vi vÀl klara av.

Och imorgon Ă€r det dags för trĂ€ning igen. Mitt favorit pass 👍 Var ivĂ€g igĂ„r med och herregud vad jobbigt det var, hade blodsmak i munnen men gött sen nĂ€r det Ă€r avklarat.
LĂ€ngtar sĂ„ till snön försvunnit nu sĂ„ jag kan dra igĂ„ng att trĂ€na med DrĂ€ng. TrĂ€nar sĂ„ snabbt jag kan. Övade lite lydnad nu pĂ„ kvĂ€llen pĂ„ vĂ„r kvĂ€llspromenad ✌

Hade visst fÄtt en kommentar med i förra inlÀgget som jag tÀnkte svara pÄ med.
Vi ska alltsĂ„ gifta oss och det blir i Augusti i HĂ€llefors kyrka. Mottagningen blir ocksĂ„ hĂ€r i HĂ€llefors pĂ„ en mysig restaurang/cafĂ© med vĂ€rldens bĂ€sta personal 👍 
Har just nu tvĂ„ brudtĂ€rnor och det Ă€r min syster Jenny och min fina vĂ€n Zandra ❀ 😘 
Hade mina funderingar pÄ en till men jag kan inte bestÀmma mig.
Ringarna Àr klara men ska bara bestÀllas. Jag Àr sÄ förÀlskad i dem.
Kollat en massa brudklĂ€nningar och har fastnat för en hel del 😂 😍

Återkommer sĂ€kert med lite sneakpeak 😂 ✌ 


Kommentera inlÀgget hÀr :