Tisdag 👍

Herregud vad dagarna gÄr fort.
Idag fick jag betyg i Socialpedagogiken och jag Àr grymt nöjd.
Det mÀrks att man lÀser nÄgot som man verkligen tycker Àr intressant.
3 terminer har gĂ„tt sjukt fort och jag kan verkligen inte fatta att jag snart Ă€r undersköterska 👍
Jag gĂ„r nu in i sista Ă€mnet och det Ă€r Specialpedagogik 2. 
Fick genast lite problem dÀr men jag hoppas det slÄs lösa sig.
Har varit sĂ„ förbannad och ledsen 😔 👎 Men detta ska bli bra Ă€ndĂ„ 👍 

Vad har vi annars gjort dĂ„. Var med mamma och pappa till Karlstad i lördags. Handlade 2 julklappar. 1 till Daniel och 1 till Vidar. Till helgen blir det en tur till Örebro och dĂ„ mĂ„ste alla klappar inhandlas.
KlÀdde granen i söndags. Blev nöjd. Fick mammas och pappas gamla eftersom de köpt ny.
Fattas bara julklappar nu 😊

DrĂ€ng hade anfall i mĂ„ndags morse. Vaknade av att han lĂ„g bredvid mig och krampade. 
Lilla gubben min ❀ 


Goaste DrĂ€ng 😘 Att sova framför kaminen Ă€r det bĂ€sta som finns..

SlĂ€nger ut en bild pĂ„ skĂ€nken vi köpte med 👌 Jag Ă€r grymt nöjd 😁

Nej nu ska jag kika pĂ„ tv sen Ă€r det dags för DrĂ€ngs kvĂ€llsmedicin, sen ska vi bĂ€dda ner oss i sĂ€ngen. 

đŸŒŒđŸŒŒđŸŒŒ

Kommentera inlÀgget hÀr :