Julen 2015 🎅 🎄

SĂ„ dĂ„ var julen över 🎄
Julen firades hĂ€r hemma hos oss och det var sĂ„ mysigt. Precis som det ska vara. 
Juldagen Ă„t vi mat hos mina förĂ€ldrar 💖
Och pĂ„ annandagen drog vi till Örebro. Vi tĂ€nkte shoppa lite men vĂ€l framme i Örebro sĂ„ fick DrĂ€ng anfall sĂ„ planerna Ă€ndrades. Åt mat pĂ„ Max och handlade lite pĂ„ Ica Maxi sen bums hem och pyssla om DrĂ€ng 💖
Idag har vi varit hos min slĂ€kt och fikat ☕


Lite planer gjordes inför nyĂ„r 👍 
Ska bli kul 😁

Jo vad har hÀnt annars dÄ!
Den 22 december skrev jag det sista provet i min utbildning.
Jag Ă€r nu en undersköterska 🙌 Helt galet, jag Ă€r grymt stolt över mig sjĂ€lv..


Firade med smörgĂ„stĂ„rta 👏 👌
Och tusen tack för alla gratulationer jag har fĂ„tt 💖 
Nu ska jag ut och busa med DrĂ€ng i snön 👍 Han Ă€r överlycklig över all snö som kommit 😁

Kommentera inlÀgget hÀr :