14 December 👌

MĂ„ndag igen! Helgen gick i rasande fart.
I lördags var vi till Örebro och julhandlade. Hittade lite julklappar men naturligtvis inget Ă„t Vidar. SĂ„ jag fick lĂ€gga en bestĂ€llning frĂ„n cdon nĂ€r jag kom hem. HĂ„ll tummarna att de hinner komma nu 😁 
Var en mysig dag. Pappa och mamma hade DrĂ€ng sĂ„ jag och Daniel kunde verkligen slappna av dĂ„ visste att DrĂ€ng hade det bra. 
Är sĂ„ otroligt mysigt att shoppa pĂ„ Marieberg juletid eftersom det gör det sĂ„ julfint.

Lite av det fina pynt som de har 👍 Just love it 🎄..

Vad hÀnder annars dÄ!
Pysslar med sista uppgifterna till skolan. Bokade prov och det skrivs den 22 december sen hoppas jag att jag Ă€r klar 👊 🙌.

Pysslar lite hÀr hemma eftersom vi firar jul hemma i Är med familjen. Och det ska bli sÄ mysigt..

Nej jag ska ta och slĂ€nga i lite fĂ€rg i mitt trĂ„kiga hĂ„r. 
Lite julfin lĂ€r man vĂ€l vara 😝 😂

Kommentera inlÀgget hÀr :