Redan söndag 😠

Alltså nu tycker jag är det går lite väl fort.. Söndag och helgen är typ snart över.
Imorgon börjar min praktik och ja jag är lite nervös faktiskt. Tillhör den skaran som typ är nervös för allt 😂 
Dock vet jag att det kommer och gå bra 😌 
Ska ju vara på Björkhaga och det var det stället jag ville och bra handledare fick jag. Mer än nöjd 👌👍
Så veckan som kommer blir det alltså praktik och en jädra massa plugg. Här bestämt mig att mina uppgifter ska in då så jag kan börja plugga till proven. Är just nu i en svacka där allt gå trögt 😔 Giv mig styrka 😏.

Idag kommer iallfall mamma och papa hit och hälsar på. Och igår var vi på Kringlan med Zandra och Johan. Supermysigt ❤ 
Tänk att den bruttan alltid kan göra mig glad 😘 

Nä nu måste håg leta reda på kläder och sen springa ut och hänga upp tvätten. 

Hej Svejs 😝

Kommentera inlägget här :