Onsdag 👍

Oj vilken dag.. Fullt upp hela dagen. Upp vid 08:00 tog en liten promenad med DrĂ€ng. Hem och utfodra hunden och mig sjĂ€lv 😁 
Kolla av mejl pĂ„ datorn och kika pĂ„ Miroi om jag fĂ„tt nĂ„n feedback pĂ„ min uppgift som jag lĂ€mnade in. Och det hade jag , dock hade jag skickat den fel sĂ„ gör om och gör rĂ€tt 👍

Klockan 3 travade jag ivÀg och trÀffade tjejen jag Àr kontaktperson Ät. Var hos henne en stund sen gick vi och Ät pizza. Passade Àven pÄ att köpa lite blommor.
Kom hem vid sex och dÄ pyssel i trÀdgÄrden och fixade pÄ altanen.

DrĂ€ng han softade i solstolen 😁 😍 🐕

MisstÀnker att Àven morgondagen blir lika uppbokad. Förmiddagen kommer jag spendera med plugg. Ska försöka skicka in mer uppgifter.
Sen en skogspromenad med Daniel och DrĂ€ng. Och avslutar dagen med trĂ€ning pĂ„ Friskis med fina Zandra ❀ 😘
Sen vĂ€lkomnar jag helgen 😌

Börjar pÄ praktik pÄ mÄndag och Àr sÄ glad att jag fick vara dÀr jag ville. Skulle egentligen ha varit 4 veckor men blev bara 2 och dÄ tog jag första tvÄ veckorna eftersom vi blev uppdelade i 2 grupper (svÄrt att förklara ) Men det kÀndes bÀst för dÄ kan jag plugga resterande 2 veckor innan det Àr dags för prov i Medicin och VÄrd & Omsorg 2.

Nej nu ska jag fixa lite innan Greys Anatomy börjar 👍 

Kommentera inlÀgget hÀr :