🌞 🌞 🌞

Jösses vad dagarna gĂ„r fort. 
Idag var vi uppe i tid. Halv Ă„tta tyckte DrĂ€ng att det var dags att gĂ„ upp. Matte lydde han sĂ„ klart 😂 PĂ„ med klĂ€der och ut pĂ„ promenad. 
In och fixa kaffe och frukost sen slĂ€ngde jag mig i skolböckerna. Skickade in 3 uppgifter. KrĂ„nglade sĂ„ klart sĂ„ var tvungen att skriva och frĂ„ga om de kommit in. 
Hoppas jag fÄr svar imorgon.
TĂ€nkte göra klart en inlĂ€mning imorgon men sen tĂ€nker jag banne mig ta helgen 😁
TĂ€nkte ge oss pĂ„ att grilla imorgon. PremiĂ€r för det. Ska fixa köttet snart sĂ„ de fĂ„r ligga i marinad över natten 👍 Mums vad gott de kommer bli..

Tog vĂ€rsta nĂ€rbilden pĂ„ DrĂ€ng idag. Söt Ă€r han minsann 😍 😘
TĂ€nk att för 1 mĂ„nad sedan visste vi inte om du skulle fĂ„ komma hem till oss ❀ Tack o lov för Strömsholm 🙏
DrĂ€ng Ă€ter nu förresten 2 tabletter kortison om dagen. Vi har nu lagt om medicineringen sĂ„ han fĂ„r dem nu pĂ„ morgon istĂ€llet för kvĂ€llen. Vi fick ju springa med han hela natten men nu sussar han gott 🐕 👍.
Lite trĂ„kigt Ă€r att vi missar MH med han kullsyskon. Hade varit sĂ„ kul att trĂ€ffa alla, men jag hoppas vi ses pĂ„ Gotland i sommar 😁 😜


Kommentera inlÀgget hÀr :