Måndag 👍

Dagen har varit lugn. Tog en lång härlig promenad med Dräng. Social tränar han i samhället. Har ju tidigare skrivit att Dräng är så jobbig med bilar. Här nu kommit underfund med att kommer det en bil han han värre än någonsin. Drar och ska efter. Men får vi och de kommer fler bilar så bryr han sig inte. Jaja de är bara fortsätta att träna. Nån gång ska väl det försvinna.
Efter promenaden så passade jag på att plugga lite medans hunden sov. Hann med 1 uppgift 👍 Nu har jag bara 3 kvar. Och jag vill verkligen få de klart innan helgen. Ska vara inlämnat på söndag men på lördag vill vi gärna åka på Kopparbergsmarken. Det är liksom tradition hos oss.
Har även fått beslut från Csn. Ansökte först om bara bidrag och jag blev beviljad men tyckte de var lite väl lite så jag ansökte om lite lån med och de blev beviljat. Skönt!! Nu slipper man oroa sig om det 👍 💰
Nej nu ska jag kika på tv sen göra iordning nå gott till Daniel som kommer hem från jobbet..




I skrivande stund ligger Dräng och tuggar tuggben och tittar på Morgan och Ola-Conny 😂 😂

Kommentera inlägget här :