Skola 👍

Idag började skolan. Helt otroligt att jag ska lĂ€sa till uska. Jag som sökt och sökt i flera Ă„r men aldrig kommit in. Men nu var de allt min tur 😊
Idag var jag ivÀg pÄ möte. Fick bland annat lite info om csn. Hade ju tÀnkt att jobba med men nu fÄr vi allt se hur de blir med den saken. MÄste ju klara mina studier med.
Annars njuter jag av att fĂ„ gĂ„ hemma med DrĂ€ng. Har Ă€ntligen tagit itu med hans trĂ€ning nu och shit alltsĂ„ vad duktig han Ă€r. Pappa ville spĂ„ra med han igĂ„r och Ă€r klockren. Fattar pĂ„ en gĂ„ng vad han ska göra 👍 Ska testa lite uppletande med. Kanske ska göra de imorgon 🐕
PÄ fredag drar vi ivÀg pÄ Bruks SM i NynÀshamn. Vi fick tag pÄ en stuga i Mariefred och de ska bli sÄ mysigt och kul för DrÀng att fÄ trÀna och vara bland mycke folk och hundar.



Goaste underbaraste hund ❀ ❀ Vad skulle jag göra om jag inte hade dej 😘

Kommentera inlÀgget hÀr :